Страница 4 от 4 ПърваПърва 1 2 3 4
Резултати 76 до 82 от 82

Тема: Рязане на алуминиев профил - Пловдив

  1. #76

    Членува от
    Apr 2009
    Адрес
    Пловдив
    Възраст
    28
    Мнения
    34
    Алуминиевите профили са отрязани успешно.
    Благодарности на Румбата!

    • #0
      Реклама от Google Реклама от Google
      Членува от
      Dec 2007
      Адрес
      Google.com

        
       

  2. #77
    Усмихнат hifiresearch74's Avatar
    Членува от
    Dec 2013
    Адрес
    Бургас-408м от морето
    Възраст
    45
    Мнения
    674
    Цитат Публикувано от ku4ansito Покажи мнения
    Алуминиевите профили са отрязани успешно.
    Благодарности на Румбата!
    Ей това е приказка !
    Другото - който каквото разбрал - разбрал.
    Да зариваме огъня , та да могат които им идва отвътре , да ползват спирта по предназначение вече ....
    Редактирано от hifiresearch74; 6 March 2019 в 22:21.
    При техниките е като с децата - "Моите са най-хубави !"
    https://www.youtube.com/channel/UCok...gKUBQ/featured
    Технологиите се доминират от два вида хора: едните разбират онова, което не могат да управляват, а другите, управляват онова, което не разбират.

  3. #78
    Moderator L.K.'s Avatar
    Членува от
    Nov 2010
    Адрес
    Казанлък
    Възраст
    52
    Мнения
    15,270
    Цитат Публикувано от hifiresearch74 Покажи мнения
    Защо да чистя прахоляци и прочие , като просто прескачам 4 блока надолу и си свършвам всичко перфектно за отрицателно време .
    Поради същата причина ако имам нещо за шмиргелене или пробиване и не е спешно го мятам в колата и в рамките на 2-3 дни съм минал покрай професионална машина, на която не плащам ток и амортизация.

  4. #79
    CS780's Avatar
    Членува от
    Mar 2012
    Адрес
    Кърджали
    Възраст
    40
    Мнения
    59
    Няма нищо сложно да отрежеш чисто алуминиев профил. Не трябва нито смаска, нито охлаждане и т.н. Работил съм няколко години във цех за алуминиева дограма и всичко съм рязал само със ръчен настолен циркуляр. Циркулярът беше такъв Özçelik . Този цуркуляр е доста по-добър от един куп прехвалени марки - тонове алуминий съм нарязал на него и ъгълът все още му беше точен.

  5. #80
    Moderator L.K.'s Avatar
    Членува от
    Nov 2010
    Адрес
    Казанлък
    Възраст
    52
    Мнения
    15,270
    Вие режете предимно тънкостенни профили.

    И аз срязах моите радиатори, но на фреза.

    21.jpg

  6. #81
    Излишна игра!
    Тези профили са ми ясвни!
    Ще ги срежа, със всичко!
    Не вярваш ли? И то за секунди!
    А и нещо, повличането на материяла не е от фреза!
    Какво имаш птедвид фреза?
    Диск, може би, някакъв?
    Румбата ще ги резне по- добре!
    Редактирано от Стефан Петров; 14 March 2019 в 23:11.

  7. #82
    Moderator L.K.'s Avatar
    Членува от
    Nov 2010
    Адрес
    Казанлък
    Възраст
    52
    Мнения
    15,270
    Понеже те нямаше наоколо един фрезист ми ги отряза на ФУ321. Не знам какъв диск е ползвал.
    В машинката на Румбата не влизат.
    Наздраве казахме ли ти?

Страница 4 от 4 ПърваПърва 1 2 3 4

Права за публикуване

  • Вие не можете да започвате нова тема
  • Вие не можете да отговаряте в тема
  • Вие не можете да прикачвате към мненията си
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  •  
  • BB кодове са Включени
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кодове са Включени
  • [VIDEO] code is Включени
  • HTML кодове са Изключени